söndag 18 september 2011

Skruf light

Detta har hänt i Helsingborg:

Lina: Täällä on tosi kylmä! Olipa hyvä idea lähteä fieldtripille ilman sukkia.
Ebba: Käydään Lindexillä ostamassa sukat. Eiku se meni just kiinni! Shit!
Lina: Tää paikka sucks, ei todellakaan vedä vertoja Helsingforsille. Kaupatkin menee kiinni neljältä.
Ebba: Tuolla on ICA, ehkä siellä myydään sukkia, let´s see.
--
Lina: Ei näy sukkia, tää on vaan ICA nära, ei market. Mä jäädyn!
Ebba: Hei, mä keksin! Tiedätkö, sillon ku mä vedin kerran nuuskaa Norjassa, niin siitä tuli tosi lämmin ja ihana olo! Ostetaan sitä!
Lina: For real? Ei löydetty sukkia, niin ostetaan nuuskaa instead? Makes totally sense. Mut ota sitä lightia, tyttönuuskaa med svartvinbärsmak.
--

Ebba, Lina ja hollantilainen Ellen istuvat paikallisessa pubissa Utpostenissa skruf-purkin kanssa. Lina ei ole koskaan kokeillut, Ebballa on hyvät muistot Norjan experimentistä ja Ellen... No Ellen on Hollannista, joten sitä on tullut kokeiltua kaikenlaista.

Lina: No huh, tää menee niin päähän! Mä oon ihan high!
Ebba: Samma här, va härligt! Can´t feel my legs!
Ellen: Pitäiskö tän kirvellä vaan huulessa vai oliko muitakin vaikutuksia? Ei oikein tunnu missään...
Lina: Oh my, nyt mun tuli paha olo... Hyi! Onks naistenvessa vapaa? Mitä julmaa paskaa tää oikein on??!!
Ebba: Ootko ihan ok? Tuntuu kyllä nyt vähän pahalta päässä. Kuumia aaltoja! Ei kai menopaussi voi alkaa vielä?
Ellen: Oikeesti? Mulla ei tunnu missään. Haenko teille vettä?
--
Noin tunnin päästä väri alkaa palata Linan kasvoille.
Lina: Never again. Voitko laittaa sen purkin pois mun silmistä.
Ebba: Tää on joitain 20-kertaista tavalliseen tupakkaan verrattuna.
Lina: Mitäh? Mä en oo koskaan pystyny polttamaan edes yhtä tupakkaa kokonaan. Had I known...
Ebba: You can´t take it! You are so weak! Haha.
Ellen: Paljonko tää maksaa? Saako tätä viedä pois maasta? Taidan viedä tuliaisena takas kotiin.

1 kommentar:

  1. :DDDDDDDDDDD

    Vai ettei oo Lina tupakkaa koskaan polttanut kokonaan.......

    SvaraRadera